skitig

Hur ofta städar du din toalett? Visst blir det fort väldigt äckligt där inne? Spegeln blir prickig hyllan full av nån skit. golvet sandigt, toalettstolen dammig.. man borde ju nästan städa varannan dag. Vi gör det bara ca var 5e dag.. 

Men till en annan fråga: Var uppbevarar du din tandborste? och hur ofta byter du den?? När jag börja tänka på detta har jag så svårt för att stoppa den i mun. Den står ju helt fritt i samma luft som gör badrummet skitigt!! Blää.. Det är klart att man sköljer den två gånger om dagen, men ändå? Vad kan fasnta mellan alla stån i den?

Jag vill ha ett tandbortse-hus...

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Såg de hade rea på sån tandborststerilisator på Expert nu. Du får köpa en sån :-) Vi har tandborstarna i varsitt badrumsskåp, och jag har ingen aning om hur ofta jag städar badrummet. När jag inser att det behövs :-P

2009-12-18 @ 21:02:50
Postat av: Marica

Jag städar nog våra badrum var och varannan dag... inte kemiskt allså men torkar och donar och fäjar.. skulle inte överleva prickar på spegeln ;)

2009-12-26 @ 23:15:31
URL: http://maricaaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0