kudden min

Nu har det snart gått en månad sen jag köpte den nya kudden.
Har däremellan vart på två resor.
Och som ni kanske vet har jag alltid med mig kudde på resa..

Men: jag sov två nätter med den nya före jag "belönade" mig med min gamla.
Så körde jag väl varannan dag, som tillvänjning liksom.

På Göteborgresan tog jag faktiskt med mig min gamla..
Vågade inte annat...

Men nu i helgen hade jag med min nya!!
Och det gick bra.

Har haft ganska ont i nacken och ryggen i det sista, men vet ju inte om det är på grund av den gamla, den nya eller nåt helt annat..

Har iallafall vart så duktig sista tiden att det nu är en vecka sen den gamla kudden låg med mig i sängen (om man nu kan kalla det en kudde)

Ont har jag, lite svårt att andas med näsan nertryckt -men vad fan, man blir väl van..

*så nu vet ni det -kan tänka mig att ni har undrat*


Kommentarer
Postat av: johanna

Hahaha OM vi har :)

2009-11-13 @ 08:16:06
Postat av: Malin Dahlberg

Ja, vad skönt att vi har fått klarhet idet.. Så som vi har undrat =)

2009-11-13 @ 16:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0