min Kudde

tar nästa spännande tema med en gång:

Min kudde!
Jag har så länge jag kan komma ihåg haft den samma kudden. Den har vart min trofasta vän på alla mina resor. Även om man bara fick ha med sig lite packning -så har kudden varit med. 
Den har genom årens lopp blivit plattare och plattare (säkert full av massa mumsigt :/) Och ju plattare -desto bättre. Jag är en magesovare och därför måste den ju vara platt.
Men..nu i det sista har jag börjat inse att inte ens en kudde lever för alltid. :(
Jag var på Ikea nu i veckan och i rea-hörnet låg det en kudde som hette "sova på magen - gosa syren" och den köpte jag. Lite skeptisk -för den var ju inte alls platt! (men den kanske blir -tänkte jag)

Så igår tog jag med den i säng för första gång. Jag fick ligga lite ute på kanten för att få luft, men jobbade mig sakta innåt. Den var faktiskt inte så illa!!
Jag tror kanske att jag kan ha sovit på den hela natten :o man vet ju inte vad man gör medan man sover -men den låg inte på golvet när jag vaknade iallafall. 

Ska försöka i natt igen och se om det går -> då är det kanske på tiden att ta mitt gamla äckel och kasta åt helvete!! *sorg*


Kommentarer
Postat av: Malin Dahlberg

det var på tiden att du bytte den tycker jag! Den ser lite sliten ut! haha =)

2009-10-16 @ 22:11:12
Postat av: Jennie

hihi, LITE sliten?

2009-10-17 @ 09:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0