flyttkartonger..

Idag har jag hämtat mina första flyttkartonger som jag hittade på gratis annons. Elin frågade om hon fick följa med, så jag tog med henne och Adrian. Himla smart. För det första är det inte lätt att få in 13 stora kartonger i en liten golf, och med två passagerare så går det inte..

Jag blev tillslut 13 kartonger rikare -och två ungar fattigare.. :) (ja, jag hämtade dem sen då)

 

Idag var det skolstart för Adrian. 4 klass redan, vad tiden går..

Och det värsta med skolstart väntade mig när jag kom hem från jobb: Bokinbindning.. Är det bara jag som tycker det är svårt att få det himla pappret rätt? Blir lika galen var gång, men nu är det ett år till nästa gång -och då är han väl så stor att han kan själv..

 


Kommentarer
Postat av: Annelie

Ja Jennie, det känner jag igen! Bokpapper så himla svårt:) Det är ännu värre med plast som dom vill ha när dom blir äldre:) Kram<3

2010-08-16 @ 21:38:02
Postat av: jennie

oj, men då är dem väl så stora att dem gör det själv :D

2010-08-16 @ 22:38:21
URL: http://norrbaggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0