ny mobil

Då har jag haft min lilla Ericsson Satio i några dagar. Det är så svårt att skriva sms på den så är många frustrationsutbrott här hemma. Men det borde ju gå bättre med lite träning.

Annars tar den himla bra bilder då, ocj det var ju mitt enda krav. :)

 

Kanske inte de finaste motiven, men bra kvalitet ja.

 

***********************

 

Elin är här än. Nu spelar hon och Adrian playstation. Idag har jag vart hemma från jobbet med en himla huvudvärk. Har lidit mig igen hela dagen. Testade med 4 vanliga tabletter, en migräntablett och sömn men det funka inte överhuvudtaget.

Men så testade det magiska knepet: Te av riven ingerfära. Och som vanligt fungerade det. Så nu har jag vart ganska så bra i en halvtimme och det är så skönt!

***********************

Igår var jag och barnen på gigagöy -ett innomhus lekeland. Tror jag var den enda mamman som lekte. Dem andra satt bara och såg på och drack kaffe. Dem vet nog inte hur kul det är.. :) Eller så är det jag som är lite för barnslig. *hihi*

I förrgår var jag och Elin på shopping i Oslo. Skulle egentligen vara smart och spara pengar och inte handla.. Men så smart gick det inte an att vara märkte jag..

 

***********************

Ikväll blir det kräftor här på nordbyhagen. 
Så är det hemresa för lilla flickan imorgon.

 

*god helg*


Kommentarer
Postat av: johanna

Vart har du gjort av din gamla mobil då?

2010-08-20 @ 19:10:47
Postat av: jennie

det ligger här och gråter efter regnduschen..

2010-08-20 @ 21:16:58
URL: http://norrbaggen.blogg.se/
Postat av: JOhanna

Jaha, är den paj? Jag kanske vill ha lite delar från den? :)

2010-08-21 @ 09:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0