mitt 2009

JANUARI:

Full av snö och kall som januari ska vara.
FEBRUARI:

Det var dags att besiktiga bilen så jag 
och Stian hade en weekend i Hjo.

MARS:



Tog oss en skön helg i Göteborg på 
"vårt" kära hotell Avalon.

APRIL:





Härlig vårmånad där Adrian spelade
sin första fotbollcup; Vi besökte Laila &
Toffe på Raufoss och var i Hjo i påsken.

MAJ:





Sommaren kom i maj. Vi var hemma i
sverige en sväng när syster Kajsa
tog studenten. Och fira 17 mai som 
alla andra norrbaggar.

JUNI:



Min lilla kille blir 8 år -gud så stor.
Jag och Stian e på semester i 
Stockholm och Peace & love-festival.

JULI:





Är igen en tur hemma på semester i Hjo:
Jessica och Martin gifter sig och 
jag e fotograf.
Så en sväng till sunny beach.

AUGUSTI:

En danskebåt tur, med inte så härlig dagen efter..

SEPTEMBER:







Adrian väljer själv färg till sitt rum, 
som nu blir grönt..
Hade trevligt besök av
Fia & Jessica.

OKTOBER:

Har man barn så måste man bara fira
alla dumma helger som halloween..

NOVEMBER:

Denna tjejen blir tretti och massa släktingar
och vänner är med på att fira dagen.



DECEMBER:





Julen firades i hjo hos mamma och
en sväng till mormor och morfar i Tibro
-för sista gången..


Japp, det var en del av mitt år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0