duktig flicka

Blivit träningsnarkoman nästan.
Det är över två månader sen jag började cykla här hemma, tre gånger i veckan. 
Dem sista 4 gångerna har jag gått över till jogging och det är lite mer jobbigt. 
Första gången jogga jag sju minuter i sträck -håll med en gång.
Andra 11 minuter -håll med en gång.
Tredje 22 minuter -håll efter ca 5 minuter.
Fjärde (idag) Jogga hela halvtimmen -utan håll!! 

Så man blir bättre, även om man är storrökare :)
Och ännu konstigare: 7.45 var jag ute på min joggetur idag... 
Joggade med Adrian till skolan, och han verkade också stola av mig.
"mamman min jogger" sa han till kompisrna. 

Inte alla som har en så sporty mor :)

Ha en fin dag.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Oj vad duktigt! Hejja på!

2010-05-06 @ 13:28:31
URL: http://www.skolgatan6.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0