grilling

Sitter här och tar en kaffe. Den smakar bättre när solen lyser ute.
Adrian är ute och ska snart cykla till skolan med sina kompisar. 

Jag borde snart få i mig lite mat -för idag är det träning på programmet igen efter 2 och en halv veckas paus.. Det kommer nog bli tugnt. (även med sol ute)

Sen ska jag nog fixa uteplatsen nere så gott det går så vi kan äta ute ikväll.

Grillade i söndags och det var så mysigt. 

Är det någon som har nåt tips på god grillmat för oss som inte äter rött kött?
Hade spett med kyckling, blomkål och tomat sist. 
Tycker egentligen inte så mycket om grillmat -det är grillen jag gillar. :)

Jag gillar solen - jag gillar vår!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0