huvudvärk

Äntligen börjar jag komma i form igen -hoppas det håller i sig nu.
Fick ont i huvudet när jag kom hem i måndags, hade det igår och idag var den värsta jag vart med om.
Klarade inte att göra nåt, inte vara vaken eller sova, inte ligga eller sitta.
Drogade ner mig med alla migräntabletter jag hittade och tillslut kom sömnen. 

Nu är det bara efteront och rätt slapp efter att ha spytt upp den lilla gurkan jag fick i mig, och lite lite middag. 

Skulle egentligen på jobb idag. Kul att ringa in sjuk första dagen efter påsk. men måste man så måste man. 
Annars är det skönt att komma tillbaka till vardagen igen. 
Mysigt att va ihop med familjen och göra vanliga saker. :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0