väntar ni?

Det var en stund sen.. 
men jag såg nu att jag har faktiskt mellan 5-10 olika besökare varje dag fasst jag har paus. :) 

Det är kul.

Nu sitter jag hemma hos mamma i Hjo. Har vart ute och gått med Jill idag och sett hennes söta lilla kille. 
Det är mysigt att få låna dem lite ibland. 

Jag är precis färdig med andra av dem här tre semesterveckorna, och är inne på andra Hjoresan. Första hade jag med Adrian och nu är jag är själv. 
Ska tillbaka till Norge imorgon för att bara vara hemma siste veckan före jobb.

Den har gått fort denna semestern men ändå varit väldigt lång, men kan inte säga att jag är redo för jobb än -hade nog vart skönt med 5 veckor eller något.

 

 

Denna Hjoresan bestämde jag mig för att ta förra onsdagen. Då satt jag själv hemma i soffan och smsade med Johanna som var på allsång med hela familjen.

Blev så sugen så jag stack ner.

Men denna veckan var det skitdåligt, förseningar och dålig musik, ingen allsång alls.

Men det är ju kul att hänga ihop med familjen ändå, är inte så ofta vi alla är samlade. :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0