denna pingsthelgen

Hart vart lite dålig på att blogga i helgen. (har haft det mysigt istället)
Men kan ju uppdatera med en liten bildserie om hur vår långhelg har vart.

Fredag efter jobb var det soling och bok ute och detta har jag ingen bild av -hade nog inte blivit så fin bild av min vita kropp heller :)

Fredag kväll tog jag och Stian en Oslotur. 
Tog en kaffe och kolla folk. 
Tog en sväng i parken och avslutade med Thailändsk middag.



Lördag var stora: fixa framsida-dagen. 
Vi grävde upp båda rabatter och gjorde fint. 
Köpte blommor den den stora och frön till den lilla.



Söndag tog vi en tur till sverige. 
Vi köpte varsinn baden-baden så nu är det bara för sommaren att komma.
Cigg och godis blev det också. 
Härligt sommarväder att köra i.



Lite grilling i ösregn på kvällen.

Lax till mig och hamburgare till pojkarna.


Idag har vi mest vart hemma. 
Småstädat lite, handlat lite och joggat då :)
Vi hade väldigt god fika med massa härliga frukter:





Och en perfekt avslutning på helgen:
Stian lagar god middag och snart kommer Laila, Mattias och Kristoffer på middag!!
(och Aalesund leder 1-0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0