e ni sura?

Melodifestivalen brukar ju vara svenskarnas höjdpunkt.
Är ni lite sura i år för att sverige inte var med?

Medan Norge höll uppdatering på sina tidningar på nätet var inte svenskarna lika ivriga. 
När blev liksom en död kvinna större nyhet än festivalen?

Detta är kopierat från aftonbladet mitt i sändningen av melodifestivalen på tv..

 

Ser inte ut som sverige under denna dagen detta? 

har vart inne flera gånger under dagen också och då var man tvungen att rulla långt ner på sidan för att hitta något som helst om denna händelse. 

Sluta sura nu svenskar..


Kommentarer
Postat av: Hege

He he - godt dette kom fra deg Jennie! Du er nå god da!!

Men jeg må få lov å si at jeg syns den svnekse pressen har vært ganske urettferdige mot nabolandet sitt. Norge altså hehe

For det var vel strengt tatt ikke Norge sin feil at Sverige ikke gikk videre vel....Ingen grunn til å boikotte oss for det liksom.

Men jeg syns nå den svenske sangen var fin da. Finere enn den norske. Den viste jeg at ikke kom til å nå særlig høyt opp ja. 20. plass var vel på sin plass det ja.

Ja ja - et år til neste gang. Så vi kan vel si lykke til og bedre lykke neste år, både til Norge og Sverige!

2010-05-30 @ 12:19:07
URL: http://hegeshjorne.blogspot.com/
Postat av: Malin

jag var absolut inte sur över att sverige inte var med, jag trodde hela tiden att vi inte skulle komma till final. och då blir finalen väldigt ointressant när inte sverige är med...

2010-06-06 @ 15:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0