veckoslut

Med hjälp av en liten mgräntablett gick tillslut huvudvärken över i en utmattning. Vila och vila hela dagen till jag tog tag i mig och började sätta upp tavlor på väggen. 
Nu ser det till och med ut som det bor någon även i spelhörnan :) 
Jag gillar väggar fullt med olika bilder i olika ramar, satt upp utan system.

Egentligen inte likt en systemare och kontrollfreak som mig. :)

 

 

Sen gjorde jag också mitt livs första egna norska fiskgratäng. Det var en del jobb och den blev rätt misslyckad. Inte smart att överkrydda med muskot.. eller "spä ut" muskotsmaken med aromat.. 
tur att jag fick besked om att Stian åt hos mamma och Adrian hos en kompis.. 
Då var det bara jag som skulle lida mig igenom mitt första försök :)
Den var inte sååååå illa som jag trodde..


Nu har jag precis kommit hem efter att vart ute och gått med Laila. En timmes intesiv gåing och en halvtimmes sightseeing på barnehager, ambulancehelikoter och sjukhuset. 
Riktigt skönt att komma sig ut. (tantvarning)

Men jag räknar det också som träning, så denna vecka har jag tränat 4 gånger!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0