positiv

Igår kom jag mig äntligen tillbaka till Norge. 

Men efter att ha kört dem 40 milen 4 gånger på tre veckor så känns det nu som det är nog. Gud så sliten man blir..

Jag var lite orolig för regn igår oxå, men hade läst att det inte skulle bli så farligt. Och det gick bra, några småskurar får man väl tåla. :)

 

Jag klarade att ta kort på min extremt positiva tänkning:

 

Här brukar väl folk som är rädda för oväder tänka att "shit, detta blir jobbigt".

Men jag tänkte, automatiskt, "Yes, det är blå himmel.."

Det är kul när man märker sånna egenskaper vid en själv :)

 


Kommentarer
Postat av: Annelie

Vad bra att du länkade hit via din facebook! Jätteskoj att läsa din blogg ju. Kommer nog kika in här med jämna mellanrum!!



Vill du ha fler boktps förresten? Jag har fastnat för Roslund & Hellströms böcker, Ojuret, Box 21 osv. Kan verkligen rekommenderas! Fast du har kanske redan läst dem?? Svenska deckare när det är som bäst!



2010-07-27 @ 13:06:11
URL: http://annelisan.blogspot.com
Postat av: Hege

DU er nå god Jennie!! Liker den positive tankegangen din!

Stor klem!

2010-07-27 @ 17:41:07
URL: http://hegeshjorne.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0