att lita på

Igår hade jag ett stort dilemma; skulle till doktorn i Sandvika som ligger 4 mil bort (genom Oslo) Och såklart så hade årets førsta snø fallt under natten. 
Jag är så rädd för att köra när det e halt -brukar faktiskt inte göra det alls. 
Snön fortsatte falla hela förmiddagen..
Kollektivtrafiken är ganska jobbig eftersom man måste köra buss fel väg för att byta till tåg. 
Jag samlade mot till mig och körde. -Snön var nästan smält och det var plussgrader..

Och det gick ju bra då -dit jag skulle hade det inte snöat alls. 

Idag ska vi till fjellen i värdens uppförsbacke, som brukar vara skithal.
Men Stian kör så då är det lungt.

Är inte det egentligen lite konstigt:
Jag litar mycket mer på andra än på mig själv..

Tror inte du har lust att möta mig i trafiken.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0