äntligen

Äntligen började jobbveckan där alla vuxna var tillbaka från semester. vanliga vakter och ingen övertid. Liksom komma lite in i vardagen igen..

 

Men nej då, så kom det en sjukskrivning på två veckor, och vi fortsätter med bara två på jobb.

En timme övertid idag. (okej, jag gillar att samla timmar då)

Nu har jag 34 timmar att ta ut. Det blir en vecka semester extra det :) Så ska väl inte klaga.

 

Denna veckan känns det som det är fullt upp, med speidern, möte, flera fester och kanske cirkus. Tror den kommer gå fort, och tror jag kommer vara ganska dö på söndag. Men det är ju kul att det händer saker då.

 

Nu är det snart bara en vecka till vi ta över huset. Tiden har gått så fort och vi är absolut inte klara med all planering. Fick gjort en del i helgen så har ju vissa tankar men man borde vara ganska säker före man sätter igång.

Fått packat lite oxå -9 lådor är nu fulla. :)


Äh, ni får ha en kul vecka så får vi se om jag får tid till att skriva nåt till er snart igen (gör jag säkert)

 

 

Lånar din bild Johanna. jag har ju fixat på den så den är lite min :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0