helg

Jag klarade denna veckan.

Ensam på jobb på min avdelning alla dagar.

Har fått lite hjälp när jag behövt det, men har klarat det bra.

Flera dagar utan paus (förut små rökpauser då)

Jag har bara haft 2-3 barn, varav ett nytt.

Det låter kanske lite men när fler vill ha uppmärksamhet samtidigt och när dem ska sova till olika tider så kan det faktiskt vara lite komplicerat.

 

Det har gått bra med den nya lilla tjejen. Hon är så söt och god.

Och idag fick jag en stor överraskning när hennes mamma kom med blommor till mig när hon hämtade henne. Det känns verkligen jättehärligt. Jag har gjort en bra jobb!

Men nu är det helg.

Imorgon ska jag och Adrian med Laila och kristoffer på barnas båt.

Där är det trolleriskola, show, dansing och massa kul för ungarna.

Säkert god mat och kul för oss mammor oxå då. :)

 

Det ska iallafall bli kul att få massa kvalitetstid med både grabben och mina andra sötnosar!

 

*Ha en mysig helg*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0