mamma och syster

Som sagt har jag lillasyster Elin här på besök nu.

Hon sover till 11 på dagarna och är jättepigg när jag kommer ramlande in dörren efter en hård dag ute. Och då ska man liksom underhålla henne, efter läxor med ungen och middag är undangjort. *phu*

Idag har jag haft ont i huvudet helt sedan jag vaknade (och försov mig). Då är det kul att komma hem till folk som vill ha och ha. Hade lust att bara sova, men duktig som man är så blev det köpcenter i två timmar med dem båda.

Var inte såå illa då, och hon är ju kul att vara med.

Imorgon efter jobbet ska jag och Elin ha kvalitetstid. Dra till Oslo och hänga.

*Hoppas hoppas att jag inte har ont i huvudet då, vill ju vara en bra syster*

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0