tant!!

Jag kom inte långt in i 30-årena före jag kom på den lite speciella idéen att jag ska börja sticka sockar.. Tycker så mycket om hemstickade sockar och när vi har lotteri på jobbet och vinsten är sockar köper jag massa lotter. och vinner jag dem inte så har det hänt att jag köpt dem av vinnaren :) 

Men nu ska hon som stickar vinsterna lära mig.
Så idag har jag vart ute och köpt garn och pinnar. 
Dem första ska bli helt röda -vill inte ge mig in på färgbyte än..


Så detta är min första riktiga tantvarning.

Men.. så var jag oxå och fick min helt nya fina kameramobil idag.
Som jag har längtat efter att kunna ta kort överallt..

Så det väger väl upp lite?
Tanter lägger inte 3000:- i en mobil?





Mitt egna garn, mina egna pinnar -tagit med min egen mobil :D

Kommentarer
Postat av: Laila

Jasså, har vel vært "tant" lenge jeg...

2010-01-21 @ 19:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0