marknad

Helgen har jag tillbringat med att stå på marknad och försöka sälja mina barnmöbler och andra små saker. Jag har vart där i 5 timmar på lördagen och det samma på söndagen.

 

I lördags kom Adrians kompis mamma och hämtade honom. Hon köpte en gungstol. Det var allt denna dagen. Idag fick jag sålt en sittbänk till en gravid mamma och efter det kom deras vänner och undra om hon kunde ringa mig när babyen var född så jag kunde skriva namnet på barnen på en stol.

Det var bättre än ingenting, men kunde gott ha sålt lite mer.

 

Det var några som frågade om jag hade en hemsida. Så nu tänkte jag att jag skulle skaffa en blogg att lägga ut sakerna på. Hade en förut men har glömt adressen dit. :)

 

Hoppas din helg har vart bra.

 


Kommentarer
Postat av: Martine

Så flink du er Jennie! :-)

2010-09-10 @ 15:07:01
URL: http://villamilla.blogg.no/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0